ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نرخ بلیط موزه‌های خراسان شمالی افزایش نخواهد یافت

اترک: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: نرخ بلیط موزه‌های این استان طی تعطیلات نوروزی افزایش نخواهد یافت.

به گزارش اترک، مستوفیان افزود: قیمت بلیط، همان رقم‌هایی خواهد بود که مسافران طی امسال از موزه‌ها بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه چهار موزه در این استان آماده پذیرایی از مسافران است، ادامه داد: موزه مردم‌شناسی عمارت مفخم در بجنورد یکی از این موزه‌ها خواهد بود.

مستوفیان اظهار کرد: موزه قلعه جلال الدین گرمه که مربوط به هنر پرده خوانی و معماری، موزه مردم‌شناسی فاروج و موزه مردم‌شناسی جاجرم از دیگر موزه‌هایی هستند که در نوروز امسال از مسافران پذیرایی خواهند کرد.

وی در خصوص با موزه آیینه خانه مفخم نیز گفت: این موزه در سال گذشته بر اثر وقوع زلزله دچار آسیب‌هایی شد اما در تلاش هستیم تا مجوز بازگشایی بخش نسخ خطی را برای نوروز دریافت کنیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه