ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کمای 7 ساله بیمارستان راز و جرگلان به دلیل اختلاف نظر مردم

اترک/ وحدانی: شهرستان راز و جرگلان در فاصله 115 کیلومتری از بجنورد واقع شده و باتوجه به اینکه از جمعیت بالایی برخوردار است، مردم این شهرستان از کمبود خدمات پزشکی و درمانی به‌خصوص بیمارستان به‌شدت رنج می‌برند.

این شهرستان با 60 هزار نفر جمعیت به لحاظ مراکز درمانی دچار کمبود است، ساخت بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان یکی از بارقه‌های امید برای بهبود وضعیت بهداشتی این منطقه است که به دلیل اختلاف نظرها پس از هفت سال حتی جانمایی نیز نشده است.

در بسیاری از اوقات مردم این شهرستان به اجبار درد طولانی بودن راه به جان می‌خرند تا خود را در مواقع ضروری به بیمارستان در شهرهای بجنورد و یا آشخانه برسانند.

فرماندار راز و جرگلان در گفت‌وگو با ما گفت: باتوجه به اینکه شهرستان راز و جرگلان از لحاظ بعد مسافت با مرکز استان فاصله زیادی دارد و تمرکز جمعیت در این منطقه بالا است، احداث بیمارستان در این منطقه باعث رفع بخش زیادی از مشکلات مردم این شهرستان می‌شود.

محمد زارعی وجود بیمارستان را یکی از نیازهای اساسی مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: فاصله راز مرکز این شهرستان با شهر آشخانه به منظور دست‌یابی به بیمارستان، 77 کیلومتر و با شهر بجنورد 107 کیلومتر است که این فاصله طولانی در بسیاری از اوقات نیز موجب شده تا اتفاقات ناگواری رخ دهد.

وی اختلاف نظر میان مردم را دلیل عدم راه اندازی بیمارستان در شهرستان راز و جرگلان اعلام و اظهار کرد: مردم غلامان بر این امر معتقد هستند که باید این پروژه در منطقه غلامان و مردم راز نیز تأکید دارند که این پروژه باید در مرکز شهرستان ساخته شود.

زارعی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و سایر دستگاه‌های مرتبط، در انتظار تصمیم شوراهای این دو شهر هستند تا جانمایی ساخت بیمارستان انجام شود.

فرماندار راز و جرگلان بابیان اینکه ما آمادگی ساخت بیمارستان را داریم، گفت: هر زمانی که مردم این شهرستان به تعامل برسند عملیات احداث بیمارستان برای شهرستان 60 هزار نفری راز و جرگلان آغاز و بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه