ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

گام‌به‌گام تا پتروشیمی جدید خراسان شمالی؛

شرکت نفت و گاز پارسیان بالاخره پای‌کار آمد

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسیان طی تماس با استاندار خراسان شمالی از اعلام موافقت این شرکت برای سرمایه‌گذاری در فاز دوم پتروشیمی خراسان شمالی خبر داد.

به نقل از فارس، بنابر اعلام یکی از صفحات مجازی منتسب به روابط عمومی استانداری خراسان شمالی با پیگیری استاندار خراسان شمالی برای اجرایی شدن فاز دوم پتروشیمی خراسان (بجنورد)، رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در تماس با محمدعلی شجاعی، از اعلام موافقت شرکت نفت و گاز پارسیان برای سرمایه‌گذاری در این پروژه جدید خبر داد.

این شرکت اگرچه جزو سهامداران پتروشیمی خراسان است اما تاکنون با سرمایه‌گذاری در فاز دوم این مجتمع موافقت نکرده نبود.

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی تاکنون در نشست‌های جداگانه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شستا و شمار دیگری از مسئولان کشور، تحقق این موضوع را پیگیری کرده بود.

روز گذشته همچنین علی قربانی، رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی طی سخنان خود در نطق میان دستور جلسه مجلس با خطاب قرار دادن رئیس‌جمهور نسبت به گذشته ۳ سال از سفر ریاست‌جمهور به استان، کلنگ زنی فاز دوم پتروشیمی و عدم تحقق اجرای این طرح ابراز گلایه کرده بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه