ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

266 میلیارد ریال اعتبار استانی به شیروان رسید

اترک: فرماندار شیروان گفت: امسال 266 میلیارد ریال اعتبار استانی به این شهرستان تخصیص داده شده است.

به گزارش اترک، امین رضا مرآتی در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، سهم مصوب شیروان از اعتبارات استانی را 626 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: بیشترین اعتبار با 120 میلیارد ریال مربوط به شرکت آب و فاضلاب شهری است و پس از آن راه و شهرسازی و آب روستایی به ترتیب با 100 و 90 میلیارد ریال در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه مرحله اول تخصیص‌ها صورت گرفته است، گفت: با توجه به محدودیت زمانی، باید برنامه‌های خود را برای جذب اعتبارات آماده کنیم تا در زمان مناسب جذب اعتبار داشته باشیم.

مرآتی بابیان اینکه برخی طرح‌ها قابلیت برگزاری مناقصه ندارد، افزود: مدیران باید این طرح‌ها را تجمیع و در قالب یک طرح انجام دهند، در غیر این صورت امکان جذب اعتبارات فراهم نمی‌شود.

وی با تأکید بر تلاش مدیران برای جذب اعتبارات تخصیصی، گفت: اعتبارات باید در سرفصل خود هزینه شود و دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی هم تلاش کنند.

مرآتی افزود: هیچ تغییری در هزینه کرد اعتبارات نباید از سوی دستگاه‌ها بدون هماهنگی استان و فرمانداری صورت گیرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه