ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کاهش تولید برق عامل خاموشی‌های اتفاق افتاده در استان

اترک: مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: خاموشی‌های اتفاق افتاده در استان به علت کاهش تولید برق بوده است.

به گزارش اترک، صبوری با اشاره به خاموشی‌های اتفاق افتاده چند روز گذشته در تعدادی از شهرهای استان همچون بجنورد و اسفراین اظهارکرد: خاموشی‌های اتفاق افتاده بدون برنامه بوده است.
وی افزود: افزایش مصرف گاز و به دنبال آن محدودیت‌های اعمال شده اختصاص گاز به نیروگاه سبب شده تا بر روی تولید انرژی برق تأثیر بگذارد.
صبوری گفت: برنامه خاموشی را تدوین شده و در صورت نیاز به اعمال خاموشی، برنامه را به مردم اعلام خواهیم کرد.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز گفت: این استان شبکه سوخت نفت و گازوییل ندارد و گازوییل مورد نیاز صنایع با تانکر از استان‌های همجوار منتقل می‌شود که پاسخگوی نیاز نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نیست.
وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مشترکان برق استان ۱۷۴ مگاوات برق مصرف کرده‌اند و حال آنکه میزان مصرف استان در اوج مصرف تابستانه ۲۶۸ مگاوات است.
وی گفت: این میزان مصرف در شرایطی است که هم اینک سه واحد نیروگاه گازی سیکل ترکیبی شیروان به علت قطع گاز از مدار تولید خارج است و از سه واحد بخاری نیروگاه نیز تنها یک واحد در مدار است که تنها ۱۰۰ مگاوات برق تولید دارد.
علیخانی میزان تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان در شرایط عادی را هزار و ۴۰۰ مگاوات عنوان کرد و افزود: میزان تولید برق استان در شرایط عادی بیش از نیاز است اما هم اینک خوراک گاز این نیروگاه قطع است و گازوییل مصرفی آن نیز به سختی تأمین می‌شود.
قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: این استان شبکه سوخت نفت و گازوییل ندارد و گازوییل مورد نیاز صنایع با تانکر از استان‌های همجوار منتقل می‌شود که پاسخگوی نیاز نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان نیست.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه