ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

واگذاری 300 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان

اترک: مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: 300 واحد مسکونی امسال به مددجویان زیر پوشش این اداره، زنان سرپرست خانوار و معلولان واگذار شده است.

به گزارش اترک، اسماعیل قربانی اظهار کرد: این اداره کل امسال در زمینه ساخت مسکن رتبه چهارم کشور را کسب کرده است.
وی افزود: از ابتدای اجرای طرح نهضت مسکن معلولان و مددجویان در سال 94 تاکنون، دو هزار واحد مسکونی در استان ساخته و به مددجویان بهزیستی واگذار شده است که از این تعداد هزار و 600 واحد در دولت تدبیر و امید بوده است.
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی افزود: امسال با پیگیری‌هایی که انجام شد، 25 میلیارد ریال اعتبار بلاعوض برای تأمین مسکن مددجویان استان جذب شده و ممکن است این رقم افزایش پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: امسال تکمیل و واگذاری 300 واحد مسکونی مددجویان استان نیز در دست اقدام است و علاوه بر این 200 واحد مسکونی نیز تا پایان سال به مددجویان این نهاد واگذار می‌شود.
قربانی در مورد واحدهای نیمه تمام سال‌های قبل نیز اظهارکرد: هزار و 500 واحد مسکونی نیمه تمام نیز باید در استان تکمیل شود که برای آنها برنامه ریزی شده است.
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی افزود: هزار و 600 خانواده دارای معلول استان در نوبت دریافت مسکن قرار دارند که از این تعداد 300 خانوار دارای دومعلول هستند.
خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد و درصد معلولیت در این استان 2.8 درصد گزارش شده است.
از بیش 25 هزار معلول خراسان شمالی 10 هزار معلول، جسمی حرکتی هستند.
44 هزار خانوار در خراسان شمالی زیر پوشش بهزیستی قرار دارند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه