ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صدور مجوز تردد بین استانی در قرنطینه کرونایی چگونه است؟

حسین قاسمی گفت: اگر شخصی مسائل کاری یا روند درمانی در استان دیگر دارد می‌تواند با در دست داشتن مستندات خود به فرمانداری‌های کشور مراجعه کند و مجوز موردی سفر بگیرد.

به نوشته فارس، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا در مورد مجوزهای تردد بین شهری در زمان اجرای طرح کنترل بیماری کرونا در کشور گفت: این مجوز برای افرادی است که واقعاً برای آن‌ها سفر ضرورت دارد و یا شغل آن‌ها مرتبط با این سفر است.
وی ادامه داد: اگر شخصی مسائل کاری یا خدای ناکرده روند درمانی در استان دیگر دارد می‌تواند با در دست داشتن مستندات خود به فرمانداری‌های کشور مراجعه کند.
قاسمی تاکید کرد: برای سفر از مبدأ شهر زرد به مقصد شهر زرد نیاز به مجوز نیست اما اگر شهرش نارنجی است و می‌خواهد به شهر زرد برود باید مجوز بگیرد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه