ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرستان راز و جرگلان

اترک: استاندار خراسان شمالی از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

به گزارش اترک، محمد علی شجاعی در جلسه پیگیری مصوبات سفر به شهرستان‌های اسفراین و راز و جرگلان با بیان اینکه بیشترین مصوبات سفرهای شهرستانی در حوزه عمرانی، تملک و دارایی و سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده، اظهار کرد: رهاورد سفر اخیر به شهرستان راز و جرگلان تصویب ۱۷ میلیارد تومان اعتبار بود که ۳۲ طرح حوزه عمرانی و ۱۲ طرح سرمایه گذاری در راز و جرگلان تصویب شده و به توسعه بیشتر این شهرستان کمک می‌کند.
وی عمده‌ترین طرح‌های عمرانی شهرستان راز و جرگلان را در بخش‌های راه، بناها و اصلاح محورها اعلام کرد و افزود: در بحث ساخت سالن ورزشی در این شهرستان زمانی که یک سرمایه گذار بومی راغب کار سراغ داریم باید تمام توان خود را برای کمک در پیشبرد اهدافش انجام دهیم.
شجاعی اضافه کرد: برای ساخت سالن ورزشی در شهرستان راز و جرگلان همه نوع حمایت، تسهیلات ارزان قیمت و بهترین شرایط واگذاری زمین را در اختیار سرمایه گذار قرار داده می‌شود مشروط به اینکه خود سرمایه گذار هم پیگیر صددرصد امور باشد.
وی در خصوص راه اندازی یک واحد تولیدی مواد غذایی در این شهرستان هم گفت: در حوزه مواد غذایی باید نظر کارشناسی دستگاه‌های اجرایی متولی همچون اداره کل دامپزشکی و علوم پزشکی اعمال شود ضمن اینکه رعایت قوانین شرط لازم ادامه راه است.
شجاعی با بیان اینکه مصوبات سفرهای شهرستانی باید توسط فرمانداران مورد پیگیری قرار گیرد، تاکید کرد: تشخیص پروژه‌های اولویت دار هر شهرستان حائز اهمیت است و در این مسیر زمان و اتمام پروژه‌ها باید لحاظ شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه