ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد برای جمع آوری معتادان متجاهر در کشور

مدیر کل بازرسی و هماهنگی امور استان های ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد برای جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.

به گزارش اترک، سردار منصور تقوی در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: یکی از مشکلاتی که در ارتباط با معتادان متجاهر وجود داشت، ظرفیت کم کمپ های ترک اعتیاد بود که با تفاهم نامه های منعقد شده با بخش هایی همچون بسیج، ناجا و ... کمپ ها به ظرفیت ۳۰ هزار نفر در استان ها رسیده است.

وی در ارتباط با برنامه های بلند مدت ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز اظهار کرد: پیشگیری از اعتیاد مهمترین برنامه بلند مدت ستاد مبارزه با مواد مخدر است و علاوه بر آن ورود برای اشتغال بهبود یافتگان از دیگر برنامه هایی است که توسط این ستاد دنبال می شود.

تقوی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر صنعتی از برنامه های اساسی ما است، ادامه داد: مواد مخدر اولویت نخست آسیب اجتماعی در کشور است که منشا سایر آسیب های اجتماعی است و هر شش ماه توسط سران کشوری جلساتی به منظور بررسی این موضوع برگزار می شود.

تقوی تصریح کرد: ۵۵درصد طلاق های اتفاق افتاده و ۴۵ درصد از زندانی های کشور به علت مواد مخدر و اعتیاد بوده است، بنابراین باید توجه ویژه به این موضوع شود تا اقدامات موثری صورت گیرد.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: اعتبارات استانی کفاف حوزه مبارزه با مواد مخدر را نمی دهد و ما نیازمند اعتبارات ملی در حوزه مبارزه با مواد مخدر هستیم.

ولی الله حیاتی با اشاره به اینکه طرح جامع مدیریت و ساماندهی معتادان متجاهر در شورای مبارزه با مواد مخدراستان مصوب شده است، افزود: این سند نقشه راهی برای ساماندهی این معتادان و مبارزه با مواد مخدر در استان شده است.

حیاتی ادامه داد: اولویت کوتاه مدت حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان ساماندهی و مدیریت معتادان متجاهر است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی اظهارکرد: در ابلاغیه ای که ستاد مبارزه با مواد مخدر برای استان ارسال کرده است باید امسال ۶۰ درصد از  معتادان را ساماندهی کنیم که در این راستا مراکز ماده ۱۶تقویت شده اند.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای طرح یاری گران زندگی در محیط های اولویت دار از جمله مدارس، فضاهای کارگری، حواشی شهر و ... از برنامه های بلند مدت حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات دکتر احمد ریواده تقدیر و تشکر و آیتی به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی معرفی شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه