ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دهیاری‌ها تا نیمه دیماه یک طرح اشتغال زایی اجرایی کنند

اترک: استاندار خراسان شمالی خطاب به فرمانداران دستور داد: تا نیمه دی ماه سالجاری باید هر دهیاری یک اشتغال را اجرایی کند.

به گزارش اترک، محمدعلی شجاعی در نشست بررسی اشتغال و شرکت‌های تعاونی استان، اظهار داشت: پروژه دهیاری‌ها باید متناسب با ظرفیت‌های منطقه باشد و با رعایت بازه زمانی و کیفیت کار به یک الگوی موفق تبدیل شود.

شجاعی افزود: بعد از نیمه دی ماه سالجاری هیچ بهانه و توجیهی برای عدم اجرای طرح اشتغال در دهیاری‌ها را قبول نمی‌کنم چرا که اعتقاد دارم اگر این کار امسال عملیاتی نشود باید ابتدای سال بعد نیز به آن پرداخته شود که زمان را از بین می‌برد.

وی تاکید کرد: در این پروژه‌ها می‌توان بر شاخص‌های اقتصاد مقاومتی نیز تاکید کرد که موجب برطرف کردن نیازهای استان و به کارگیری دانش آموختگان بیکار در حوزه‌های مختلف شود.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های کارشناسان استانداری برای ارسال طرح‌های دهیاری‌ها به مرکز تکمیل نبودن مدارک است که فرمانداران نسبت به حل این مشکل اهتمام و دقت لازم را داشته باشند.

شجاعی بر راه اندازی بازارچه‌های محلی روستاها برای فروش محصولات تولیدی تاکید کرد و گفت: این بازارچه نباید مغازه‌های متروک دورافتاده باشد بلکه محل جانمایی و جنس به کار رفته برای ایجاد آن باید عالی باشد چرا که این کار موجب جذب سرمایه گذار می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه