ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعیین تکلیف واگذاری زمین‌ها به ادارات دولتی استان

اترک: معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعیین تکلیف قراردادهای واگذاری ۳۰ قطعه زمین به ادارات دولتی استان خبر داد.

به گزارش اترک، مجتبی ایران پناه گفت: برای تعیین تکلیف زمین‌های دولتی واگذار شده به ادارات، نشست های متعددی در استانداری ذیل شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار و تک تک موارد بررسی شده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند در مهلت دو یا سه ماهه، نسبت به انجام پیگیری‌ها و اعلام آن به اداره کل راه و شهرسازی اقدام کنند.

وی افزود: یکی از علل اجرایی نشدن ساخت و ساز از سوی دستگاه‌های اداری، کمبود اعتبار است و در این زمینه، در نشست های مختلف که در کارگروه ذیل شورای حفظ حقوق بیت المال برگزار شد، مدیران مکلف شده‌اند که محل تأمین اعتبار را به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کنند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: در صورتی که محل تأمین اعتبار، منابع استانی است، مدیران باید طرح و اعتبار مصوب را از سوی سازمان برنامه و بودجه استان، اعلام کنند و در صورتی که محل تأمین اعتبار ملی باشد باید پیگیری‌های لازم از وزارتخانه انجام و طرح و اعتبار مصوب ارائه شود.

ایران پناه گفت: در صورت اتمام مهلت مزبور، به ناچار برای فسخ قراردادها اقدام و زمین بازپس گرفته می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه