ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی خبر داد:

کاهش سن اعتیاد و کودک همسری بزرگ‌ترین مشکلات اجتماعی استان

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از کاهش سن اعتیاد و کودک همسری به عنوان مهم‌ترین مشکلات حوزه اجتماعی استان خبر داد.

اسماعیل قربانی اظهار داشت: براساس طرح رصد آسیب‌های اجتماعی، سن اعتیاد در خراسان شمالی در حال کاهش بوده و کودک همسری نیز در برخی مناطق استان رو به افزایش است.

وی افزود: در پایان سال 97 حدود چهار هزار پرسش‌نامه در شهرستان کم آسیب و پرآسیب استان توزیع کردیم و طی مطالعاتی که همکاران بنده انجام داده‌اند، سن اعتیاد رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از آسیب‌هایی که این مطالعات نشان داده است، کودک همسری است، افزود: این مطالعات برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان انجام شده و براساس نتایج، آینده کاری سازمان بهزیستی استان برنامه ریزی می‌شود.

قربانی تصریح کرد: همه ساله در این طرح، تعداد چهار هزار پرسش نامه و در دو شهرستان استان توسط افراد دوره دیده توزیع شده و اطلاعات مورد نظر جمع آوری می‌شود.

وی افزود: پس از این اقدامات، نتایج به دست آمده برای آنالیز به تهران ارسال شده و سازمان بهزیستی پس از بررسی و انجام مطالعات بر روی پرسش نامه‌ها، آسیب‌ها و دلایل و همچنین راهکارهای مورد نظر را به ما اعلام می‌کند.

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه