ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تدارک ۱۵ هزار بسته نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان محروم استان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت : 15هزار بسته نوشت‌افزار و سایر اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان محروم استان با کمک نهاد‌های مختلف تهیه و بین آنان توزیع می‌شود.

به گزارش اترک ،  ملیحه یغمایی: در این استان ۳۰ هزار دانش‌آموز نیازمند شناسایی شده که ممکن است فقر مالی و مشکلات اقتصادی منجر به ترک تحصیل آنان شود.

 

وی افزود: برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، توزیع ۱۵ هزار بسته شامل نوشت‌افزار و سایر اقلام مورد نیاز آنان از جمله پوشاک، کیف و کفش هدفگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۳۰ هزار دانش آموز نیازمند، ۶ هزار نفر مددجوی کمیته امداد امام (ره) و هزار نفر مددجوی بهزیستی هستند، اما ۲۳ هزار نفر زیر پوشش حمایت هیچ نهادی نیستند.

وی تصریح کرد: امسال قرار است ۶ هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی توسط کمیته امداد میان دانش آموزان توزیع شود که هزار بسته مختص دانش آموزان مناطق سیل زده است.

یغمایی با بیان اینکه هزار و ۶۵۰ بسته هم بین دانش آموزان زیر پوشش بهزیستی توزیع می‌شود، گفت: ستاد اجرای فرمان امام (ره)، تامین سه هزار بسته اقلام مورد نیاز دانش آموزان را تقبل کرده، ۲۵۰ بسته توسط خیران و هزار بسته توسط بانک‌ها و موسسات تامین می‌شود و البته سپاه و آستان قدس هم در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه