ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کلاهبرداری با ترفند سفر به عتبات عالیات در استان

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری فردی که از طریق تماس با شهروندان و اعلام برنده شدن سفر به عتبات عالیات اقدام به کلاهبرداری می‌کرد در بجنورد خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ رضا عرب زاده گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با وی تماس گرفته و با اعلام برنده شدن سفر به عتبات عالیات از طریق همراه اول اقدام به دریافت ۳۶۱ میلیون ریال وجه نقد کرده بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ابتدا کارآگاهان اقدام به بررسی اظهارات شاکی و رصد شماره تلفن‌هایی که متهم با شاکی تماس گرفته موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: این فرد که بعد از تماس با شاکی و کشاندن مالباخته به پای عابر بانک مبلغ ۳۶۱ میلیون ریال را از حساب وی برداشت می‌کند توسط کارآگاهان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد، یاد آور شد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه