ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سیر نزولی قیمت گوشت مرغ در استان

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: قیمت گوشت مرغ کشتار روز در استان از حدود دو هفته گذشته، روند کاهشی به خود گرفته است و هم اکنون، این کالای پروتئینی پایین‌تر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

به گزارش اترک، امین قربانی اظهار کرد: با توجه به افزایش عرضه گوشت مرغ،  قیمت این محصول در دو هفته گذشته روند کاهشی داشته است.

وی افزود: گوشت مرغ کشتار روز به ازای هر کیلوگرم، امروز ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ ریال و روز گذشته ۱۲۷ هزار ۵۰۰ ریال عرضه شده است،  این در حالی است که قیمت مصوب این محصول ۱۲۹ هزار ریال است.

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده در حدود دو هفته پیش و افزایش میزان عرضه گوشت مرغ، قیمت این محصول تا ۱۱۷ هزار ریال هم کاهش یافته است به طوری که در هفته جاری قیمت برای مصرف کننده ۱۱۷ هزار ریال و یا  ۱۱۹ هزار ریال هم بوده است.

قربانی ادامه داد: قیمت مرغ زنده هم در این مدت در استان کاهش یافته و تا ۷۸ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با بیان اینکه به علت گرانی گوشت قرمز،  گرایش به مصرف گوشت مرغ زیاد است اظهار داشت: به صورت میانگین روزانه ۴۵ تا ۵۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه