ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هلال احمر استان با «نذر آب 2» به بیرجند رفت

اترک/ مسلمی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از اعزام کاروان سلامت این استان به خراسان جنوبی جهت اجرای طرح ملی «نذر آب 2» خبر داد.

به گزارش اترک، محسن نجات گفت: «نذر آب ۲» با هدف رسیدگی به مناطق دچار خشکسالی چهار استان خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان از سوی جمعیت هلال احمر کشور در حال اجراست.
وی افزود: طرح ملی نذر آب، دو محور اصلی از جمله تامین آب شرب شامل سالم‌سازی، احیای قنوات، بهبود چاه‌ها، بهبود وضعیت آب، فیلتر و سالم‌سازی مخازن آب‌های سطحی و محور دوم هم بحث سلامت شامل خدمات درمانی، ویزیت رایگان و جراحی محدود و بحث بهداشت شامل بهداشت آب، بهداشت روان و بهداشت محیط است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این راستا کاروان سلامت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به استان خراسان جنوبی اعزام شده و در منطقه  «در میان» به خدمت رسانی به محرومان منطقه می پردازد.
وی درباره کاروان اعزامی به «در میان» خراسان جنوبی گفت: 35 نفر در قالب پزشکان، پرستاران، تیم سحر و سایر عوامل اجرایی در این کاروان حضور دارند.
نجات، ارزش ریالی داروهای همراه کاروان را 200 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: تیم درمانی این کاروان شامل 2 پزشک فوق تخصص، 3 پزشک متخصص، یک متخصص زنان، 2 پزشک عمومی، هشت پیراپزشک و یک دندان پزشک بوده که تا شنبه 6 مهر ماه به مردم منطقه خدمات درمانی ارائه می دهند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه