ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اختصاص ۷۲ میلیارد ریال برای آبرسانی عشایر استان

اترک: مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی گفت: ۷۲ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های پایدار آبرسانی به مناطق عشایری خراسان شمالی اختصاص یافت.

به گزارش اترک، قلی‌پور اظهار کرد: این سهم اعتباری از محل ۱۵۰ میلیون یورو اعتبار تخصیص یافته پارسال رهبری برای آبرسانی به مناطق روستایی و عشایری کشور، نصیب خراسان شمالی شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار برای اجرای ۶ پروژه از جمله حفر چاه و خط انتقال در سامانه‌های عرفی عشایر اسفراین، مانه و سملقان و شیروان اختصاص یافته است تا خانوارهای عشایری از آب دائم و پایدار بهره‌مند شوند که با اجرای این طرح‌ها ۴۰۰ خانوار عشایری از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

قلی پور اضافه کرد: این پروژه‌های آبرسانی عمدتاً در مناطقی اجرا می‌شوند که خانوارهای عشایری دست کم ۶ ماه در آن استقرار پیوسته داشته باشند.

وی بر ارتقای شاخص‌های آبرسانی در مناطق عشایری این استان تاکید کرد و افزود: با ظرفیت خوبی که در قانون بودجه برای این امر مهم در نظر گرفته شده بخش زیادی از مشکلات آبرسانی این قشر تولید کننده و زحمتکش برطرف خواهد شد.

قلی پور اظهار کرد: همچنین امسال دو دستگاه تانکر سیار آبرسانی از محل اعتبارات ملی برای اداره کل امور عشایری استان خریداری و تحویل شده که ۹ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و با خرید آن شمار تانکرهای سیار برای آبرسانی به خانوارهای عشایری این استان به ۱۳ دستگاه رسیده و البته یک دستگاه دیگر نیز خریداری شده که پیگیر تحویل آن هستیم.

مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی گفت: هم اکنون در میان‌بندها و مسیر کوچ و همچنین قشلاقات به خانوارهای عشایری استان آبرسانی شده و در مناطق ییلاقی در صورت نیاز به آنان آبرسانی می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه