ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ابلاغ 30 درصد اعتبارات سفر هیات دولت به استان

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی با اشاره به سفر دولت به این استان و تخصیص اعتبارگفت: مرحله نخست تخصیص اعتبارات به میزان ۳۰ درصد تصمیم گیری شده و طی روزهای آینده ابلاغ می‌شود.

به نقل از مهر، حسن پارسی پور با اشاره به اهمیت پیگیری توسعه استان اظهار کرد: طی سفری که رئیس جمهور به خراسان شمالی داشت، اعتباری بالغ بر ۹۳۹ میلیارد تومان برای سال ۹۸ و ۹۹ ابلاغ شده که از این میزان ۳۴۵ میلیارد تومان سهم صندوق توسعه ملی و ۵۹۴ میلیارد تومان آن برای اعتبار دستگاه‌های اجرایی تعیین شده و به صورت ۵۰ درصدی برای امسال و سال آینده تخصیص داده می‌شود.

وی گفت: مرحله نخست تخصیص این اعتبارات به میزان ۳۰ درصد تصمیم گیری شده و طی روزهای آینده ابلاغ می‌شود، برای سال آینده تلاش می‌شود با تخصیص و ظرفیت بودجه سال ۹۹، تحقق پروژه‌ها را شاهد باشیم.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی از وجود ۴۴ پروژه در استان برای واگذاری خبر داد و افزود: از این تعداد پروژه ۱۲ پروژه ملی و ۳۲ پروژه نیز استانی هستند که با تأیید دولت، فراخوان واگذاری آن‌ها و یا ایجاد شراکت با سرمایه‌گذاران منتشر خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه