ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

هزار واحدی گلستان شهر بجنورد سنددار می‌شود

اترک: معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از سند دار شدن مجتمع هزار واحدی گلستان شهر بجنورد تا پایان سال خبر داد.

به گزارش اترک، جواد عمادیان فر گفت: شرکت عمران مسکن‌سازان در حال پیگیری برای دریافت پایان کار از شهرداری است تا سندها به نام اشخاص منتقل شود.

وی افزود: پروژه مسکن هزار واحدی در مراحل نهایی کار قرار دارد، بعد از برگزاری جلساتی با حضور پیمانکار پروژه، مدارک و مستندات لازم برای قیمت‌گذاری درخواست شده و در حال اجرا است.

عمادیان فر گفت: پس از بررسی ساختمان در زمان زلزله از دفتر مقررات ملی و وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که خسارات ایجاد شده در ساختمان‌ها متأثر از پایین بودن کیفیت ساخت یا کیفیت مصالح نبوده، بلکه عدم اجرای وال پست و شتاب بالای زلزله دلیل اصلی تخریب دیوارهای پیرامونی ساختمان عنوان‌شده است.

وی اظهار کرد: در بازسازی‌های صورت گرفته، تمام مقررات جدید لحاظ شده و بعد از مصوبه شورای مسکن نسبت به بازسازی ساختمان و بازدیدهای انجام‌شده اکنون بعید می‌دانم مشکلی داشته باشند و همچنین براساس برنامه وزارت راه و شهرسازی باید تا انتهای سال پرونده مسکن‌های مهر تعیین تکلیف شوند و جشن خاتمه مسکن مهر در استان گرفته شود.

عمادیان فر گفت: متراژ مساحت ساخته شده با متراژ مساحت پروانه تقریباً برابری می‌کند، درحالی‌که اگر در هر بلوک یک طبقه اضافه ساخته شده باشد مساحت زیادی را در برمی‌گیرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه