ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دوچرخه سواری به مطالبه عمومی مردم تبدیل شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه روز ۳۱ شهریور به‌عنوان روز جهانی بدون خودرو نامگذاری شده اهمیت استفاده از دوچرخه سواری دوچندان می‌شود و حتی می‌تواند به‌عنوان یک مطالبه عمومی مردم عنوان شود.

رضا رجب زاده در شورای هماهنگی ترافیک استان بر اهمیت دوچرخه سواری تاکید کرد و اظهار داشت: برای اینکه دوچرخه سواری تبدیل به یک مطالبه عمومی شود نیازمند فراهم ساختن زیرساخت‌ها و امکانات لازم هستیم.

 

وی با ارائه پیشنهاد اجرای طرح پیاده راه در طرح جامع ترافیک افزود: همیشه در مقابل هر تغییری مقاومت‌هایی انجام می‌شود اما اجرای آن چون در جهت افزایش نشاط اجتماعی است بدون شک مردم از آن استقبال خواهند کرد بنابراین دستگاه‌های متولی همچون نیروی انتظامی و شهرداری می‌توانند حمایت‌های لازم را داشته باشند.

رجب زاده اضافه کرد: استفاده از دوچرخه اگر در تمامی شهرستان‌ها نهادینه شود، می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرها هم قرار گیرد لذا از تمامی دستگاه‌های مسئول می‌خواهیم از این مهم حمایت کنند.

وی اجرای طرح پیاده راه‌ها را منوط به داشتن برنامه و هدف مشخص دانست و افزود: با اجرای این طرح می‌توان آموزش، شادمانی، ارتباطات اجتماعی و اقدامات فرهنگی را رقم زد.

رجب زاده با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی متولی باید برنامه‌های فرهنگی بیشتری را برای مردم ارائه دهند، اظهار کرد: متأسفانه ما بیشتر به دنبال حاکم کردن خودروها هستیم اما وقتی طرح‌هایی همچون پیاده راه‌ها و استفاده از دوچرخه‌ها نهادینه شود مردم بیشتر احساس رضایت خواهند داشت.

وی گفت: تکلیف مدیران شهری این است تا خدماتی فراتر از خدمات تعریف شده برای مردم ارائه دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه