ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار خراسان شمالی:

نیمی از تعاونی های خراسان شمالی غیرفعال است

استاندار خراسان شمالی گفت: افزون بر سه هزار تعاونی وجود دارد که نیمی از آنها غیر فعال است و در گام نخست باید تعاونی های موجود در بخش های مختلف را فعال کنیم.

به گزارش اترک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی؛ دکتر محمدعلی شجاعی در نشستی ویژه بر گسترش، توسعه و فعالسازی تعاونی های استان تأکید کرد و اظهار داشت: تفکرات استان برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار تنها با انسجام اجتماعی محقق خواهد شد و باید بدانیم اجرایی نشدن این اقدامات به کمبود اعتبارات ربطی ندارد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در سال های گذشته صنایع بزرگ فراوانی در کشور ایجاد شد اما باز هم شاهد بیکاری هستیم چرا که سیستم خوبی برای ایجاد اشتغال شکل نگرفته است و مردم پای کار نیستند.

وی با بیان اینکه در استان افزون بر سه هزار تعاونی وجود دارد که نیمی از آنها غیر فعال است، تصریح کرد: در گام نخست باید تعاونی های موجود در بخش های مختلف را فعال کنیم و برای فرمانداران و اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی استان و حتی بنده شرح وظیفه داشته باشیم.

دکتر شجاعی گفت: با پذیرش اینکه در استان سرمایه گذار وجود ندارد باید به دنبال احصا و تقویت سرمایه های اندک موجود در قالب یک برنامه ریزی منسجم و دارای زمان بندی مشخص باشیم.

وی تاکید کرد: تشکیل تعاونی در دنیا تجربه تلخی نیست و ما نباید به راحتی از آن عبور کرده و تنها با راه اندازی یک تعاونی بدون شرح انجام وظیفه آن را به تجربه ناموفق تبدیل کنیم.

دکتر شجاعی با تاکید بر تشکیل ۸ گروه تسهیل گر در ۸ شهرستان، خطاب به فرمانداران دستور داد: به تشکیل تعاونی ها اعتقاد داشته باشید و از تسهیل گران قوی در قالب سازمان های مردم نهاد که تعاونی را به خوبی بفهمند بهره مند شوید.

وی افزود: پس از تشکیل تعاونی ها در بخش های مختلف، مدیران اجرایی برای عملیاتی شدن طرح ها و پروژه های مربوط در شهرستان ها ورود خواهند داشت.

دکتر شجاعی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: در بحث تشکیل تعاونی ها از هیچ بخشی نباید غافل شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه