ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اعطای ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان‌ شمالی گفت: بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه استان از ابتدای سال 92 تا به کنون در راستای عمل به برنامه اقتصاد مقاومتی هزار و 890 فقره تسهیلات به مبلغ 23 میلیارد تومان را با معرفی متقاضیان به بانک عامل اعطا کرده است.

به گزارش عصر اترک، سرهنگ دانیال نقویان اظهار کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری در زمینه اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور و تاکید ایشان بر لزوم عمل به این برنامه، بسیج سازندگی کشور در هماهنگی با دولت و جهاد کشاورزی به اجرای این برنامه ورود کرده است.

وی با بیان اینکه در همین زمینه، عمل به برنامه اقتصاد مقاومتی از سال 92  در دستور کار بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه خراسان شمالی قرار گرفت، عنوان کرد: هدف از اجرای آن الگو سازی اقتصاد مقاومتی، کمک به معیشت خانوارها، ترویج فرهنگ کار و رونق تولید در کشور است.

وی گفت: برای تحقق این اهداف، شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی هر شهرستان را در 24 حوزه تولیدی از جمله دامپروری، شیلات، باغبانی و زراعهت را انجام داده ایم تا به متقاضیان طرح ها در این حوزه های یاد شده تسهیلات اعطا کنیم.

سرهنگ نقویان خاطر نشان کرد: از سال 92 تا به کنون هزار و 890 فقره تسهیلات به مبلغ 23 میلیارد تومان به طرح هایی در زمینه های پرورش دام سنگین، کشت زعفران، پرورش طیور، گیاهان دارویی، خرید داربست انگور، تولید قارچ، گلخانه داری، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهیان سردابی و گرمابی، صنایع تبدیلی و صنایع کوچک، فرش، گلیم و خیاطی اعطا شده اند که 80 فقره از این تسهیلات اعطایی اشاره شده در سال جاری به متقاضیان اعطا شده است.

وی تصریح کرد: به طور کلی از محل تسهیلات اعطایی اشاره شده به طرح ها برای دو هزار نفر نیز فرصت اشتغال مستقیم فراهم شده است.

وی در ادامه افزود: مبالغ تسهیلات اعطایی به هر متقاضی حداقل پنج میلیون تومان و حداکثر 15 میلیون تومان است که مدت بازپرداخت این تسهیلات 36 ماهه با کارمزد 10 درصد است.

 رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان‌ شمالی اظهار کرد: نهاد بسیج سازندگی استان در سطح شهرستان ها همچنین در 24 حوزه یاد شده، مشاوره شغلی و هدایت شغلی نیز ارائه می دهد.

 

وی افزود: این نهاد همچنین بانک اطلاعاتی از 50 متخصص بسیجی اداری و غیر اداری نیز تهیه کرده است تا به متقاضیان مشاوره های علمی و فنی ارائه دهد.

وی در ادامه یادآور شد: بنیاد تعاون سپاه استان برای بازاریابی و فروش محصولات تولیدی متقاضیانی که این تسهیلات را دریافت کرده اند سایتی را طراحی کرده است که در این زمینه فعالیت دارد.

سرهنگ نقویان افزود: بسیج سازندگی استان هر ساله در سطح شهرستان های استان نمایشگاهی از تولیدات این متقاضیان به منظور معرفی و فروش محصولات آنان برگزار می کند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه