ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حذف قبوض کاغذی ۶۰ درصد از مشترکان برق استان

مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی از حذف قبوض کاغذی برای بیش از ۶۰ درصد از مشترکان برق در استان خبر داد.

به نقل از تسنیم، علیرضا صبوری با اشاره به رویکرد وزارت نیرو در راستای حذف قبوض کاغذی برق اظهار داشت: وزارت نیرو بنا را بر حذف قبوض کاغذی گذاشته و در این راستا قرار است مبلغ هزینه برق مصرفی مشترکان از طریق سامانه پیامکی به شماره موبایل اعلام شده مشترکان ارسال شود.

وی افزود: این طرح در مرحله جمع‌آوری شماره تلفن‌های مشترکان است و تاکنون قریب به 70 درصد مشترکان شماره همراهشان ثبت شده و تا دوره دوم امسال 60 درصد قبوض مشترکان را از این طریق اعلام کرده‌ایم.

صبوری اضافه کرد: از ابتدای خردادماه سال جاری٬ قبوض و هزینه برق مصرفی تمام مشترکان به صورت ماهانه محاسبه و دریافت می‌شود.

وی درباره میزان مصرف برق در تابستان سال جاری گفت: با توجه به رعایت مصرف‌کنندگان طی تیرماه در مصرف خانگی حدود دو درصد و در مصارف دولتی نزدیک پنج درصد کاهش مصرف داشتیم که در ابتدای تابستان سال جاری جزو استان‌های رنج سبز بوده‌ایم.

صبوری درباره نحوه محاسبه میزان هزینه برق مشترکان نیز افزود: الگوی مصرف در مناطقی مثل استان ما در ماه‌های پیک مصرف٬ از خرداد تا شهریور 300 کیلووات ساعت ماهیانه و در بقیه ایام سال 200 کیلووات است، خوشبختانه 87 درصد مشترکان ما در استان زیر الگوی مصرف و 13 تا 15 درصد بالاتر از الگوی مصرف را استفاده می‌کنند که محاسبه مصارف بر مبنای 16 درصد افزایش مصرف قرار می‌گیرد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه