ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دوست داریم بهتر زندگی کنیم

در جغرافیای پهناور ایران عزیز ما ساکنان شهرستان نوپایی هستیم که نامش را "شهرستان راز و جرگلان " گذاشته‌اند. اما دوست داریم بهتر از آن چیزی زندگی کنیم که اکنون هستیم.

انسان هم خالق رویاست و هم تحقق بخش به آنها. ما داریم در حسرت نداشتن‌های زیادی پیر می‌شویم.

آنچه می‌خواهیم، دست نایافتنی نیست. آنچه می‌خواهیم برتری طلبی و افزون خواهی نیست. آنچه می‌خواهیم طلبکاری و ویژه خواری نیست. ما آنچه را که حقمان بوده و هست، نداریم.

 

 آنچه را که در همین شرایط معمول به دیگران اعطا شده از ما دریغ کرده‌اند.

شهرستان ما در ابتدای نیازها درمانده است.

اگر در مصاحبه‌ای گفته شود شهرستانی با جمعیت ۷۰ هزار نفری هنوز حتی یک تخت بیمارستانی ندارد شاید به یک شوخی شبیه باشد.

اگر در جایی مطرح شود که شهرستان مابرای خروج از بن بست تنهانیاز به چند میلیارد اعتبار در حوزه راه دارد شاید باعث خنده جمع شود.

اگر اعلام کنیم که داری ۱۸۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور همسایه هستیم ولی هنوز گمرک مرزی نداریم حتماً باعث تأسف خواهد بود.

و اینکه مرکز شهرستان دارای ۵ رودخانه فعال بوده و می‌طلبد جهت مهار رواناب‌های مرزی و سیلاب‌ها هنوز به زیرساخت‌هایی بیش از این برای انباشت"آب" این ذخیره استراتژیک نیازمندیم.

و بسیاری خواسته‌های دیگر ...

اما مردم فهیم و عزیز و مهربان شهرستان راز و جرگلان با تمام کاستی‌ها همیشه حامی نظام و دولت‌ها بوده‌اند و بیشترین درصد رأی را هم به ریاست محترم جمهوری جناب دکتر روحانی "دولت تدبیر و امید" در سطح استان تقدیم کرده‌ایم و قرار نیست رفیق نیمه راه باشیم بنده به اتفاق مردم عزیز شهرستان راز و جرگلان ضمن تجدید عهد مجدد با دولت اعلام می نمائیم که در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور شرکت می‌کنیم تا ضمن تشکر از اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد ریالی اعلام شده کهان شا الله سهم خوبی شامل شهرستان ما بشود پیگیر خواسته‌های به حقمان باشیم.

جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهور و جناب دکتر شجاعی استاندار معزز خراسان شمالی که به حق پیگیر مطالباتمان بوده‌اید همانطوری که مستحضرید راز و جرگلان جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور انتخاب شده، ۷ سال از تأسیس آن می‌گذرد اما نداشته های بسیاری دارد که می‌طلبد در توزیع اعتبارات با رعایت عدالت و با هدف کاهش فاصله طبقاتی از لحاظ تمامی زیر ساختهای اقتصادی، ورزشی، درمانی و ...نسبت به سایر شهرستانهای استان ویژه دیده شود.

راه همان مقصد است. رفتن همان رسیدن است.

 

امین ساعدی

نماینده شورای شهرستان راز و جرگلان در شورای استان

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه