ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تنهایی فیلم ساز

سلام عالیجناب. به استان ما خوش آمدید.

به من گفتند از مطالبات بگویم فکر کردم شاید یادآوری داشته‌ها و نداشته های من و جوانان فیلمساز خراسان شمالی به شخص نخست دولت بی ادبی باشد.

جناب رئیس جمهور، با توجه به رأی‌هایی که بسیاری از ما به نفع شما و به امید پیشرفت در دنیای سریع و بی بازگشت امروز دادیم، بر این گمانیم که حتماً از همه ما بهتر می دانید که ساخته شدن هرچه بیشتر سینماهای مدرن در همه شهرها و روستاهای کشور و توجه به تولید فیلم‌های کوتاه و بلند، باعث ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی و ایجاد کارآفرینی و گردش مالی در تولید و پخش فیلم به نفع مردم خواهد شد.

بنده به عنوان تنها خدمتگزار و نیروی یک نفره دفتر انجمن سینمای جوانان خراسان شمالی، اگر دوازده ساعت در شبانه روز هم انرژی بگذارم، باز هم قادر به پاسخ گویی همه نیستم.

شما از همه ما بهتر می‌شناسید انجمن سینمای جوانان ایران را. انجمنی که با کمترین بودجه و حمایت، تنها به پشتوانه مدیران و نیروهایی که بیش از دوازده ساعت در شبانه روز، عشق می‌ورزند به کارشان، توانسته نام ایران را در عرصه فیلم کوتاه بر بلندترین جایگاه‌ها ثبت کند.

ما و جوانان خراسان شمالی در استانی که جمعیت اصلی آن را روستاییان و عشایر تشکیل می‌دهند، از جنابعالی توجه، حمایت و نگاه جدی به عرصه فیلم و سینما، بودجه، تجهیزات، ساختمانی مستقل و همه آن چیزهایی که لازم و واجب است را تقاضا داریم.

 

محمدرضا علی آبادی

مدیر انجمن سینمای جوانان استان

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه