ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

راه اندازی نخستین مرکز خدمات الکترونیک قضایی مانه و سملقان

اترک: همزمان با هفته قوه قضاییه، نخستین دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مانه و سملقان، روز سه شنبه با حضور شماری از مسئولان محلی در شهر آشخانه، مرکز این شهرستان افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش اترک، معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری خراسان شمالی در آئین افتتاح این مراکز گفت: راه اندازی مراکز خدمات الکترونیکی قضائی از سال ۹۴ در استان خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفته که امروز برای نخستین بار شاهد افتتاح دو دفتر آن در شهرستان مانه و سملقان هستیم.

ام کلثوم گریانی اظهار داشت: هم اکنون هفت دفتر خدمات الکترونیکی قضائی در استان خراسان شمالی فعالیت دارند.

وی افزود: مقرر شده است با هماهنگی دادگستری شهرستان مانه و سملقان، تمامی دادخواست‌های حقوقی خطاب به مراجع حقوقی دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف، شکایت‌هایی حقوقی، شکایت و آرای تجدیدنظرخواهی، دعاوی مدنی و … در این مرحله توسط مراکز خدمات الکترونیک قضائی شهرستان وارد و انجام شود.

وی بیان کرد: با ایجاد این دفاتر امکان و ارسال شکواییه و دادخواست در سطح کشور فراهم می‌شود و با مراجعه به این دفاتر و ثبت محل زندگی فرد، ابلاغیه برای آن‌ها ارسال می‌شود و نیاز به حضور در مراجع قضائی نخواهد بود.

وی هدف از راه اندازی این دفاتر را طرح درست شکایت مردم در زمینه‌های مختلف، مکانیزه کردن و تخصصی کردن ورودی پرونده به دادگستری عنوان کرد و افزود: بر این اساس با نظارت دائم دادگستری و معاونت امور فناوری، از تحمیل هزینه‌های اضافی بر مردم جلوگیری شده و خدمات رسانی به آنان بهتر از گذشته خواهد شد.

رئیس دادگستری مانه و سملقان نیز گفت: با توجه به سیاست دستگاه قضائی برای الکترونیکی کردن روند امور، این دو دفتر خدمات الکترونیکی در شهرستان ایجاد شد.

صادق اسپیدکار افزود: با تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات الکترونیکی قضائی در شهرستان، ابلاغ‌ها و اقدامات الکترونیکی دستگاه قضائی از ۸۵ درصد به ۹۸ درصد خواهد رسید.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه