ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خراسان شمالی میزبان ۱۰ کبوتر گمنام

اترک: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از تشییع ۱۰ شهید گمنام در مناطق مختلف این استان در روز یک شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ احیا محمد امیری با بیان اینکه مراسم شهدای گمنام در ۱۱ استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این شهدا پنج شنبه هفته جاری در تهران تشییع و سپس بین ۱۱ استان کشور تقسیم می‌شود که خراسان شمالی نیز جزو این استان‌ها است.

سرهنگ امیری افزود: ساعت ۱۸ روز شنبه هفته آینده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراسم استقبال از شهدا از محل میدان آزادگان تا مسجد انقلاب بجنورد با حضور مردم شهید پرور، انجام و سپس مراسم وداع با شهدا در همین مسجد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین روز یکشنبه همزمان با ۱۱ استان کشور، مراسم خاک سپاری شهدا را در مرکز استان خواهیم داشت.

مدیرکل حفظ آثار خراسان شمالی با بیان اینکه شهدای گمنام در پنج نقطه این استان خاکسپاری می‌شوند، تصریح کرد: شهرشوقان، شهر تیتکانلو، دهکده مقاومت سپاه، دانشگاه بجنورد و پارک دوبرار مناطقی است که شهدای گمنام تدفین می‌شوند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه