ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

روسیه اطلاعاتی را از سقوط پهپاد آمریکایی در ایران منتشر کرد

باشگاه خبرنگاران جوان: دبیر شورای امنیت ملی روسیه با استناد به اطلاعات به دست آمده از وزارت دفاع این کشور اعلام کرد پهپاد آمریکایی که به تازگی به دست سپاه سرنگون شد، در حریم هوایی ایران قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت مسکو اطلاعاتی در دست دارد که پهپاد آمریکایی سرنگون شده در تاریخ ۲۰ ژوئن، حریم هوایی ایران را نقض کرده بود و بنابراین اطلاعاتی که ایران در خصوص نقض حریم هوایی خود ارائه کرده، کاملاً صحیح است.

این مقام روس اظهار داشت اطلاعاتی که واشنگتن در واکنش به بیانیه ایران نشان داد کیفیت پایینی دارد و کاملاً غیرحرفه‌ای است.

پاتروشف پیش‌تر در دیدار با مشاوران امنیت ملی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفته بود امکان ندارد روسیه ایران را از سوریه بیرون براند و یکی از شرکای خود را بفروشد.

روز ۲۰ ژوئن، جمهوری اسلامی ایران یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که به عقاب جهان معروف است را پس از ورود به حریم هوایی خود بر فراز تنگه هرمز سرنگون کرد. آمریکا مدعی شده هواپیمای بدون سرنشین در حال پرواز بر فراز آب‌های بین المللی بوده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه