ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

روحانی: اعضای باقیمانده در برجام سریع‌تر به تعهدات خود عمل کنند

رئیس جمهور، موقعیت جغرافیایی راهبردی، ذخایر غنی انرژی و معدنی، امنیت پایدار و نیروی انسانی تحصیل کرده ایران را فرصتی ویژه برای سرمایه گذاران و تجار کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای دانست.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست شورای سران کشورهای سازمان همکاری شانگهای موقعیت جغرافیایی راهبردی، ذخایر غنی انرژی و معدنی، امنیت پایدار و نیروی انسانی تحصیل کرده ایران را فرصتی ویژه برای سرمایه گذاران و تجار کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای دانست.

وی با تاکید بر این که بهره گیری از این فرصت‌ها می‌تواند در کشورهای عضو جهش اقتصادی ایجاد کند، تصریح کرد که تهران آماده ارائه همه تسهیلات برای فعالیت‌های اقتصادی شهروندان، شرکت‌ها و دولت‌های عضو این سازمان است.

رئیس جمهور در نشست شورای سران کشورهای سازمان همکاری شانگهای در بیشکک پایتخت قرقیزستان همچنین برجام را دستاورد مهم دیپلماسی چندجانبه خواند و اظهارداشت: دولت آمریکا طی دو سال گذشته با استفاده ابزاری از ظرفیت اقتصادی، مالی و نظامی خود و با اتخاذ رویکرد تهاجمی، کلیه ساختارها و قواعد بین‌المللی را بر هم زده و به تهدیدی جدی برای ثبات منطقه و جهان تبدیل شده است.

رئیس جمهور افزوده است: چنانچه اراده سیاسی لازم وجود داشته باشد می‌توان، برای حل هر مشکلی به جای تحریم و جنگ از طریق گفتگو و مصالحه بهتر به نتیجه رسید. جمهوری اسلامی ایران به تصریح 15 گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به کلیه تعهدات خویش عمل نموده است، اما متأسفانه آمریکا به طور یکجانبه از برجام خارج شده و دیگر طرف‌ها و کشورها را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد تا قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، که خواستار روابط عادی تجاری با ایران است، را نقض کنند. جمهوری اسلامی ایران در چارچوب ظرفیت‌های برجام از اعضای باقی‌مانده در توافق می‌خواهد، هر چه سریع‌تر به تعهدات خود در بهره‌مندی جمهوری اسلامی ایران از منافع اقتصادی برجام عمل کنند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه