ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

اجازه ورود سیاسیون به دستگاه ورزش را نمی‌دهم

اترک/ وحدانی: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: اندکی کار سیاسی انجام نداده‌ایم و اجازه ورود سیاسیون به دستگاه ورزش را هم نمی‌دهم چرا که مسائل سیاسی به ورزش آسیب می‌رساند.

به گزارش اترک، مهم‌ترین سخنان کوروش بهادری در جمع روسا و نائب رئیسان هیات های ورزشی استان به شرح زیر است:

 

*بهانه نبود اعتبار قابل پذیرش نیست

با توجه به برگزاری المپیادهای ورزشی کشور، از هفته جاری کارشناسان این اداره کل از ساعات تمرین ورزشکاران هر رشته بازدید خواهند کرد و هیاتی که هنوز برای المپیاد تیم انتخاب نکرده تنها به این معنا است که کلاس اوقات فراغت دارند.

بهانه اینکه اعتبار، سالن، تشک و ... نداریم قابل پذیرش نیست چرا که برخی هیات ها خبره انتقاد هستند.

برخی هیات های ورزشی واقعاً پای کار هستند و به رغم کمبود امکانات تمام توان خود را برای رشد مجموعه ورزشی خود به کار گرفته‌اند از طرفی هم برخی هیات ها اعتبارات خوبی دریافت کردند اما خروجی آنان صفر است.

به عنوان مثال وزنه برداری در استان نداشتیم اما با ورود ریاست فعلی هیات وزنه برداری خراسان شمالی، سالن وزنه برداری راه‌اندازی و برنامه‌های کشوری و ملی بسیار خوبی در استان برگزار شد و وزنه برداری مسیر رشد را در پیش گرفته با اینکه کمبود دارند و اعتبارات را برای فراهم سازی امکانات هزینه می‌کنند اما به خوبی برنامه‌ها و اقدامات را پیش می‌برند.

برخی روسای هیات ها انتقاد می‌کنند تا کم کاری خود را بپوشانند، انتظارات شما از ما ۱۰۰ برابر اما انتظارات ما از شما صفر است.

برخی هیات های ورزشی گلایه داشتند که دفتر کار نداریم و اکنون که دفتر هیات برای آنان در نظر گرفته شده حتی یک روز هم حضور نداشتند.

 

*اجازه ورود سیاسیون به دستگاه ورزش را نمی‌دهم

اندکی کار سیاسی انجام نداده‌ایم و اجازه ورود سیاسیون به دستگاه ورزش را هم نمی‌دهم چرا که مسائل سیاسی به ورزش آسیب می‌رساند.

با توجه به نزدیکی انتخابات، اگر هیاتی همایش و مسابقه‌ای برگزار می‌کند تنها برای ورزشکار باشد نه برای تبلیغ انتخاباتی. حق تبلیغ انتخاباتی ندارید.

 

* روسای هیات های ورزشی بی برنامه عزل می‌شوند

اگر هیات ورزشی بی برنامه و بدون کارشناسی فعالیت داشته باشد و گزارش خوب و درست ارائه ندهد، رئیس هیات عزل و سرپرست جایگزین می‌کنم.

رئیس هیاتی که در جلسات شرکت نمی‌کند یعنی اهل کار نیست و بررسی اسناد نیز این موضوع را به وضوح نشان می‌دهند.

هم اکنون سومین جلسه را برگزار کردیم و روسای هیات کاراته، کشتی و ورزش‌های سه گانه حضور ندارند و اگر این موضوع تکرار شود این افراد خلع می‌شوند.

زیرساخت‌ها بهتر می‌شود ولی خروجی تغییری نمی‌کند و بهتر نمی‌شود، روسای هیات ها اگر توانایی انجام کار ندارید اعلام کنید.

هر شخصی دغدغه هیات خود را دارد، در حال حاضر ۵۰ هیات ورزشی، ۵۰ سمن ثبت شده و ۱۸۶ سمن در شهرستان‌ها داریم که اعتبارات باید بین این تعداد تقسیم شود اعتباراتی که در اختیار هیات ها قرار می‌گیرد درست استفاده شود.

 

*المپیادهای ورزشی جدی گرفته شود

المپیاد ورزشی پیش رو در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و پس از سالیان به این نتیجه رسیده‌ایم که باید از پایه شروع کنیم بنابراین المپیاد جدی گرفته شود. کسب مدال طلا فقط برای استان ارزشمند و امتیازآور است.

روسای هیات های ورزشی تفاوتی بین هیات های شهرستانی قائل نشوند و از شهرستان‌ها و روند فعالیت آنان سرکشی داشته باشند. اگر شهرستانی آماده برگزاری مسابقات است میزبانی را به آن واگذار کنید.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه