ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

40 درصد از تصادفات سال گذشته استان در جاده بجنورد جنگل

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: 40 درصد از تصادفات سال گذشته خراسان شمالی در محور بجنورد به جنگل گلستان رخ داده است.

به گزارش اترک، رجب زاده در جلسه زیرساخت‌های جاده‌ای و ریلی خراسان شمالی در شیروان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه طول این بزرگراه 140 کیلومتر است، افزود: از این میزان تاکنون 69 کیلومتر ساخته شده و 74 کیلومتر باقی مانده است

وی با بیان اینکه سالانه 20 میلیون مسافر از این محور عبور می‌کنند، ادامه داد: اما متاسفانه به علت اینکه برخی از قطعات این محوز ساخته شده و برخی نیز احداث نشده، همین امر سبب شده با مشکل افزایش و کاهش عرض در طول این جاده مواجه باشیم که سبب بروز تصادفات می‌شود.

رجب زاده اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه 200 میلیار تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: پروژه جاده میامی-جاجرم-اسفراین-بام قوچان از دیگر پروژه‌هایی است که باید برای تکمیل آن توجه ویژه شود.

این مقام مسئول به 300 کیلومتر مرز مشترک خراسان شمالی با ترکمنستان نیز اشاره و اظهار کرد: خراسان شمالی با کشور مذکور 300 کیلومتر مرز مشترک دارد اما این فقط یک واقعیت فیزیکی است و اتفاق خاصی برای بهره برداری از این مزیت انجام نشده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه