ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

راه‌اندازی مرکز اسناد شورای شهر بجنورد

اترک/ وحدانی: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بجنورد از راه‌اندازی مرکز اسناد این شورا خبر داد.

 ابراهیم امانی در گفتگو با اترک، با اعلام این خبر گفت: شورای اسلامی شهر بجنورد از بدو شروع بکار موضوع راه‌اندازی مرکز اسناد رسمی و کتابخانه شورای شهر را در دستور کار خود قرار داد و با جانمایی، بازسازی و تجهیز نسبت به تدارک و تهیه کتاب‌های تخصصی اقدام کرد.

وی اظهار کرد: همچنین با حضور یکی از شهروندان که در حال حاضر مدیر مرکز اسناد مجلس است طی ملاقات حضوری و مکاتبات لازم، درخواست انتقال و ارسال فیلم، عکس، سند مکتوب و ... مربوط به بجنورد را داشته‌ایم.

امانی بابیان اینکه هشت هزار سند مربوط به بجنورد تحویل این شورا می‌شود، افزود: از این تعداد سند، ۶ هزار سند از طرف مرکز اسناد کتابخانه ملی و دو هزار سند از سوی امور خارجه تحویل شورای اسلامی شهر بجنورد می‌شود.

وی اضافه کرد: این اسناد گنجینه‌ای است که در طول چندین سال تهیه شده که با راه‌اندازی مرکز، دانشجویان، محققان و مردم بجنورد می‌توانند برای امور تحقیقی و پژوهشی استفاده کنند.

این عضو شورای شهر بجنورد اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی مرکز اسناد شورا را پنج میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ضرورت دارد برای بهره‌مندی محققان و مردم از این مرکز این میزان اعتبار تأمین شود.

به گفته امانی، کتابخانه شورای شهر بجنورد نیز هم‌زمان با مرکز اسناد بجنورد افتتاح می‌شود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه