ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خراسان شمالی میزبان جشنواره‌های ملی هنرهای نمایشی آیات و فیلم روستا

اترک: سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از میزبانی استان برای دو جشنواره ملی هنرهای نمایشی آیات و فیلم روستا خبر داد.

به گزارش اترک، ابوالحسن حیدری گفت: سیاست برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای ملی در حوزه هنر با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به رویکرد و سیاست دبیرخانه بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) مبنی بر چرخشی کردن جشنواره‌های موضوعی امام رضا (ع) در همه استان‌ها و عوض کردن جشنواره‌ها در استان‌های مختلف، به‌رغم آمادگی استان در خصوص برگزاری چهاردهمین جشنواره تئاتر رضوی به میزبانی استان با رویکرد تقویت ساختاری و محتوایی، امسال این جشنواره با رویکرد بنیاد رضوی، در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌گردد.

حیدری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی امسال استان خراسان شمالی میزبان جشنواره هنرهای نمایشی آیات خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره در حوزه هنرهای نمایشی از لحاظ ساختاری و محتوایی از وسعت بالاتری برخوردار خواهد بود و زمینه تولیدات بیشتری در حوزه آثار نمایشی با موضوع قرآن خواهد داشت.

حیدری گفت: این جشنواره بستر مناسبی برای خلق آثار فاخر نمایشی با تکیه بر خلق مفاهیم با موضوع قران، عترت، سیره و زندگی انبیا و اهل بیت (ع) و بسیاری از آموزه‌های اخلاقی و اجتماعی برگفته از این مضامین خواهد بود.

به گفته وی در هفته کرامت هم شاهد برگزاری هفته فرهنگ رضوی با ارائه تولیدات و آثار فاخر فرهنگی و هنری با موضوع امام رضا (ع) خواهیم بود.

حیدری افزود: همچنین این استان در تیرماه امسال میزبان جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر خواهد بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه