ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد استان چشم انتظار کمک خیران

اترک: مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی، گفت: ۱۰۹ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی پنج میلیارد تومانی چشم انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش اترک، رضا استاجی، با اشاره به اینکه امسال جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود، اظهار کرد: نخستین برنامه در بجنورد روز یک شنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 18 و در محل سالن مجتمع ایثار شهرک شاهد بجنورد و با حضور جمعی از مسئولان، خیران و نیکوکاران برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه جشن گلریزان شهرستان فاروج روز دوشنبه 30 اردیبهشت و مراسم شهرستان اسفراین سه شنبه 31 اردیبهشت ماه اجرایی می‌شود، افزود: شهرستان راز و جرگلان روز چهارشنبه یکم خرداد و شهرستان شیروان پنج شنبه 9 خرداد میزبان جشن گلریزان خواهند بود و برنامه شهرستان‌های مانه و سملقان، گرمه و جاجرم هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

استاجی گفت: در حال حاضر 109 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی پنج میلیارد تومانی چشم انتظار کمک خیران و نیکوکاران هستند.

وی بابیان اینکه سال گذشته در جشن‌های گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، 309 زندانی آزاد شدند، اظهار کرد: یک سوم کمک‌ها از طریق رضایت شکات و مابقی با کمک مالی خانواده زندانیان، خیران و نیکوکاران و ستاد دیه تأمین شد که آزادی زندانیان در سال گذشته نسبت به سال قبل‌تر آن، رشد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی شماره حساب ۸۸۸۸۸ نزد بانک تجارت و شماره حساب ۰۱۰۵۵۷۰۷۶۲۰۰۰ نزد بانک ملی و شماره کارت 5859837000426185 به نام ستاد دیه خراسان شمالی را آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد اعلام کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه