ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

محور بجنورد به جنگل گلستان نیازمند 200 میلیارد اعتبار

اترک: مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان شمالی گفت: برای اجرای این پروژه تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و تکمیل آن هنوز نیازمند اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

به گزارش اترک، زارعی اظهار کرد: هم اکنون مهم‌ترین مشکلی که پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان برای تکمیل با آن مواجه است موضوع تأمین اعتبار آن است.

وی گفت: پیمانکار پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان ۷۰ تا ۸۰ میلیارد تومان مطالبه دارد.

وی اظهار کرد: کمبود اعتبار و همچنین تورم از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار بر اجرای این پروژه هستند.

زارعی مسافت این پروژه را ۱۴۳ کیلومتر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۶۹ کیلومتر از این محور آسفالت شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه حدود ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: عملیات زیرسازی قسمتی از این پروژه نیز تکمیل شده و نیازمند آسفالت است.

وی گفت: پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان در پنج قطعه مشغول بکار است که تاکنون در قطعه پنج آن اقدامی انجام نشده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری افزود: هنوز تملک زمین قسمتی از مسیر نیز برای اجرای پروژه باید صورت گیرد که هنوز انجام نشده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه