ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش 43 درصدی نرخ بلیت اتوبوس شهری در بجنورد

اترک/ وحدانی: رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد از افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های حمل و نقل شهری از 420 تومان به 600 تومان خبر داد.

به گزارش اترک، مهدی محمدی در هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بجنورد با اشاره به افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های حمل و نقل شهری و گلایه دانشجویان در این خصوص، گفت: طبق مصوبه شورا، نرخ بلیت اتوبوس حمل و نقل شهری از ۴۲۰ تومان به ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کرده اما برای دانشجویان تا پایان امتحانات ترم دوم امسال براساس نرخ قبلی محاسبه می‌شود.

وی اظهار کرد: نرخ ۴۲۰ تومان بلیت اتوبوس شهری بجنورد تنها برای مسیر دانشجویان باقی می‌ماند اما برای سایر نقاط ۶۰۰ تومان است.

محمدی افزود: با توجه به فرسودگی اتوبوس‌های شهری و هزینه‌های بالای تعمیر و نگهداری آن‌ها نرخ ۶۰۰ تومان مبلغ زیادی به حساب نمی‌آید.

 

*ضرورت تأمین بالابر آتش‌نشانی در بجنورد

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد بر خرید بالابر آتش‌نشانی تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه قیمت نردبان آتش‌نشانی بالاست و خرید آن مقدور نیست، انتظار می‌رود با کمک استانداری نسبت به تهیه بالابر اقدام شود.

محمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان شمالی تنها استان فاقد بالابر آتش‌نشانی است، بنابراین شهرداری در این رابطه با استانداری مکاتبه داشته باشد تا این وسیله ضروری تهیه شود.

وی افزود: پس از مکاتبه شهرداری با استانداری در رابطه با خرید و تحویل بالابر آتش‌نشانی، چنانچه این وسیله تهیه نشود و حادثه‌ای در گلستان شهر رخ دهد، شهرداری مسئولیتی نخواهد داشت.

محمدی با اشاره به تحویل گلستان شهر به شهرداری بجنورد، گفت: وجود ساختمان‌های مرتفع در این منطقه اهمیت خرید بالابر را دوچندان می‌کند.

وی افزود: تاکنون شهرداری نسبت به خدمات دهی گلستان شهر مسئولیتی نداشته اما اکنون هرگونه اتفاق و بهسازی فضای سبز منطقه بر عهده شهرداری است.

محمدی گفت: با تحویل گرفتن گلستان شهر، شهرداری بجنورد ۳۰ درصد از نیروهای فضای سبز را در این منطقه مستقر کرده که در حال فعالیت هستند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه