ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افغانستان بیشترین سهم صادرات استان

اترک: رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی گفت: طی فروردین ماه امسال افغانستان با 43.6 درصد بیشترین سهم صادرات استان را به خود اختصاص داد.

محمد صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اترک، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال از نظر ارزشی 2.98 میلیون دلار و از نظر وزنی 11.2 هزار تن از استان صادرات انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزشی 36 درصد و از لحاظ وزنی 41 درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی استان را شامل محصولات پتروشیمی، اوره، ملامین، آمونیاک، محصولات فولادی، مواد غذایی عنوان کرد و گفت: این میزان کالا به کشورهای افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان، ترکیه، هند، مالزی، پاکستان، سریلانکا، عراق و سوریه صادر می‌شود.

صمدی افزود: میزان صادرات استان در این مدت به افغانستان 43.6 درصد، عراق 15.4، ترکیه 11.7 درصد و سایر کشورهای 12.6 درصد بوده است.

وی سهم گمرک از صادرات استان را در فروردین ماه امسال از نظر ارزشی 2.07 میلیون دلار و از نظر وزنی 7.7 هزار تن اعلام کرد که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر ارزشی 11.3 درصد و از نظر وزنی 22.2 درصد رشد داشته است.

صمدی در خصوص واردات استان نیز گفت: واردات استان طی فروردین ماه امسال به ارزش 2.68 میلیون دلار و وزن 0.9 هزار تن است که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 190 درصد از لحاظ ارزشی و 55 درصد از لحاظ وزنی رشد داشته است.

وی کالاهای وارداتی استان را لامپ روشنایی، لوله و پروفیل، بلوک چهار گوش و کانتینر ترابری عنوان کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه