ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توزیع 47 تن گوشت قرمز منجمد در نمایشگاه ضیافت بجنورد

اترک: معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: با برپایی نمایشگاه ضیافت در بازار روز امام رضا (ع) بجنورد، توزیع 47 تن گوشت قرمز منجمد نیز آغاز شده است.

تمدنی در گفت‌وگو با خبرنگار اترک، اظهار کرد: نمایشگاه ضیافت با 60 غرفه از پنجشنبه گذشته فعالیت خود را به مدت 10 روز آغاز کرده و مایحتاج شهروندان مانند مواد خوراکی و شیرینی 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه همچنین 21 تن گوشت گوسفندی منجمد با ارز 4 هزار و 200 تومانی عرضه می‌شود که قیمت آن با توجه به این که مشتری کدام قسمت از لاشه را می‌خواهد، بین کیلویی 24 تا 60 هزار تومان متفاوت است.

تمدنی گفت: عرضه 4 تن گوشت گوساله منجمد با ارز نیمایی و به قیمت کیلویی 50 تا 60 هزار تومان نیز در این نمایشگاه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: 23 تن گوشت گوساله منجمد با ارز 4 هزار و 200 تومانی هم به قیمت کیلویی 32 تا 40 هزار تومان بسته به این که کدام قسمت از لاشه باشد، در این نمایشگاه توزیع می‌شود.

به گفته تمدنی، این گوشت‌ها در قالب بسته‌های 3 کیلویی و با ارائه مدرک شناسایی و به سرپرستان خانوار و به هر سرپرست، یک بسته عرضه می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه