ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حوزه های فرهنگی در سند توسعه استان مغفول مانده است

اترک: امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه در برنامه ریزی های سند توسعه خراسان شمالی باید فرهنگ و معنویت هم مد نظر باشد، گفت: متأسفانه در سند توسعه استان، حوزه های فرهنگی به خوبی دیده نشده است.

به گزارش اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی روز گذشته در خطبه های نماز جمعه مرکز استان با اشاره به رونمایی از سند توسعه خراسان شمالی در هفته گذشته، گفت: باید حوزه های فرهنگی به خوبی در سند توسعه استان دیده شود و برای آن بودجه اختصاص داده شود.

وی افزود: متأسفانه در این سند نامی از حوزه علمیه برده نشده و از فعالان قرآنی و فرهنگی که نقش بسزایی در تبیین ارزش ها و فرهنگ جامعه دارند، کمتر دیده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: سند توسعه باید جامع باشد و در کنار برنامه ریزی برای مسائل مادی، برنامه ریزی برای مسائل معنوی و فرهنگی هم مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام یعقوبی از مورد غفلت قرار گرفتن سفر مقام معظم رهبری در سال 91 به خراسان شمالی در سند توسعه استان، انتقاد کرد و گفت: به برکت حضور رهبر معظم انقلاب، شاهد توسعه عجیبی بودیم که به تعبیر برخی از مسئولان 20 سال استان رو به جلو رفت.

وی با تأکید بر اینکه باید این برکات و کمک ها در سند توسعه استان به خوبی آورده شود تا نقش ولایت فقیه و روحانیت در جامعه فراموش نشود، تصریح کرد: انتظار می رود این سفر به عنوان افتخار در سند توسعه آورده و نوشته شود.

امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به مهلت 60 روزه ایران برای طرف های قرارداد برجام، افزود: ایران تا کنون پایبند برجام بوده تا دنیا بفهمد ما اهل جنگ نیستیم.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: ایران اسلامی قوانین بین المللی را رعایت می کند اما اگر آن ها بخواهند نقض پیمان کنند ما هم این عهد را می شکنیم و به گفته رهبری برجام را آتش خواهیم زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و حضرت ابوطالب در هفته آینده، گفت: پیامبر گرامی اسلام با وفات این دو بزرگوار دو یار مهربان و حقیقی خود را در آن شرایط سخت از دست داد.

حجت الاسلام یعقوبی رحمت، برکت و مغفرت را سه هدیه خداوند در ماه رمضان به بندگان برشمرد و افزود: خداوند در قبال آن، تقوا، شکرگزاری و رشد و بالندگی معنوی را از بندگان در این ماه خواسته است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه