ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دستگیری کلاهبردار 35 میلیاردی در استان

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با 35 میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

به گزارش اترک، سردارعلیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به کلاهبرداری از چند شهروند در سطح استان کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند، افزود: این فرد در تحقیقات بعمل آمده اعلام کرد که از شهروندان مبالغی را برای خرید ارز ارزان‌قیمت دریافت می‌کرده و سپس متواری می‌شد.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه این فرد تاکنون از تعداد 10 نفر از شهروندان به این روش کلاهبرداری کرده است، یادآور شد: درمجموع مبلغ کلاهبرداری این فرد از شهروندان 35 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه