ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کاهش 22 درصدی تلفات جاده‌ای در استان

جانشین پلیس‌راه کشور گفت: شمار تلفات جاده‌ای استان خراسان شمالی در سال گذشته در مقایسه با سال قبل، 22 درصد کاهش‌یافته است.

 سرهنگ ایوب شرافتی، در آیین بهره‌برداری از پاسگاه پلیس‌راه بجنورد - آشخانه اظهار داشت: استان خراسان شمالی از استان‌های برتر درزمینهٔ انجام اقدامات برای کاهش تلفات جاده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه 19 درصد قربانیان حوادث جاده‌ای این استان، موتورسواران هستند، افزود: راکبان موتورسیکلت باید رعایت قانون را مدنظر قرار دهند تا از حوادث جلوگیری شود.

جانشین پلیس‌راه کشور گفت: امسال ساخت ۵۰ پاسگاه پلیس‌راه در کشور مصوب شده که دو ساختمان پلیس‌راه در مسیر اسفراین - بجنورد و منطقه چمن بید راه‌اندازی می‌شود.

* کاهش 45 درصدی قربانیان جاده در طرح نوروزی امسال

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در طرح نوروزی امسال تلفات حوادث رانندگی در جاده‌ها 45 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته، گفت: رانندگان باید برای کمک به کاهش تلفات جاده‌ای به هشدارهای پلیس توجه و مقررات راهنمایی و رانندگی را نیز رعایت کنند.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث تلفات جاده‌ای است که نیروی انتظامی با راه‌اندازی قرارگاه کاهش تصادفات تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه و نگرانی حضرت آقا به کار بسته است.

وی با اشاره به اینکه در سال 97 نیز نسبت به سال 96 در حوزه کشته‌های جاده‌ای 19 درصد کاهش داشتیم، افزود: در سال گذشته درمجموع در حوزه پلیس‌راه استان 22 درصد کاهش تلفات جاده‌ای را به همراه داشته‌ایم.

سردار مظاهری با تأکید بر اینکه تمام تلاش پلیس کاهش تلفات جاده‌ای است از مردم و مسافران خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در این رابطه یاری کنند.

گفتنی است، پاسگاه پلیس‌راه بجنورد واقع در گردنه امین‌الله این شهرستان با حضور رئیس پلیس‌راه کشور به بهره برداری رسید

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه