ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بساط تخریب گران انتخابات برچیده می‌شود

اترک/وحدانی: استاندار خراسان شمالی گفت: نحوه برگزاری انتخابات، سلامت و مسیر انتخابات برای جهانیان بسیار مهم است بنابراین بساط کسانی که قصد تخریب داشته باشند برچیده می‌شود.

به گزارش اترک، مهم‌ترین سخنان محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان به شرح ذیل است:

*خراسان شمالی جزو استان‌های پیشرو در انتخابات است

خراسان شمالی در بحث زمان بندی برنامه‌های وزارت کشور در انتخابات جزو استان‌های پیشرو کشور است.

از ابتدای نظام تاکنون مردم ایران علی‌رغم همه مشکلات و دلخوری‌ها از دولت بیش از سهم خود به نظام و انقلاب ادای دین کرده‌اند.

حضور گسترده مردم در انتخابات اهرم قدرتمند و تأثیر گذاری در برابر دشمنان و سیاست‌های آنان است، به همین دلیل دشمنان در جنگ جدید، زندگی و سفره‌های مردم را نشانه گرفته‌اند اما مردم ما همواره نشان دادند علی‌رغم سختی‌ها همچنان پای نظام ایستاده‌اند.

انتخابات متعلق به نظام است و پایه‌های نظام را محکم می‌کند برگزاری در نهایت صحت و سلامت و با حضور حداکثری مردم دو شاخصه مهم در انتخابات است.

*بساط تخریب گران انتخابات برچیده می‌شود

به هیچ کسی در استان اجازه تخریب نمی‌دهیم که شأن استان را زیر سؤال ببرند و از مردم به عنوان سپر برای جهت دهی به انتخابات استفاده کنند این موارد خط قرمزماست.

گلایه شخصی و جناحی نباید به سمتی برده شود که مردم ناراحت و نگران شوند.

اگر از انتخابات صیانت و به مردم سپرده شود به طور حتم آن‌ها بهترین فرد را انتخاب خواهند کرد.

دوران آن گذشته که عده‌ای در گوشه‌ای بخزند و شروع به تخریب شخصیت‌ها کنند، بساط این افراد را جمع خواهیم کرد و این افراد باید یاد بگیرند که ادب داشته باشند و باید نحوه نقد کردن را یاد بگیرند.

اشخاصی که به بهانه نقد از راه‌های مختلف به ویژه شبکه‌های اجتماعی قصد تخریب دارند را شناسایی و با آنها برخورد قانونی خواهد شد و همچنین تریبونی در اختیار کسانی که خواهان نقد هستند قرار می‌دهیم.

به ما ربطی ندارد که چه کسی انتخاب می‌شود ما باید وظیفه خود را در راستای ایجاد فضای سالم برای انتخاب مردم انجام دهیم لذا در این راستا با کوچک‌ترین آفت هم برخورد می‌کنیم.

همچنین معاون سیاسی و امنیتی نیز موظف است نقطه نفوذ افراد تندرو و مارک دار را ببندد تا انتخابات به صورت کاملاً سالم برگزار شود.

مهم‌ترین سخنان ولی‌الله حیاتی رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی را هم در ادامه می‌خوانید:

* انتخابات شیروان و اسفراین تمام مکانیزه است

24 فرآیند از 25 فرآیند انتخابات، به صورت مکانیزه و تنها یک فرآیند سنتی است.

امسال انتخابات در شیروان و اسفراین به صورت تمام مکانیزه برگزار می‌شود و فرمانداران این شهرستان‌ها از اکنون تمهیدات لازم را در این خصوص اندیشه کنند.

دوره‌های آموزش برای مجریان انتخابات برگزار و نکات لازم به آنان فراداده می‌شود.

سه شهرستان بجنورد، اسفراین و بجنورد به عنوان مراکز حوزه انتخابیه اصلی و سایر شهرستان‌ها به عنوان مراکز انتخابیه فرعی انتخاب شدند.

*تشکیل کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان

انتخابات باید بر مبنای قانون مداری، رعایت اصل بی طرفی و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.

کمیته پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با محوریت دستگاه قضا در استان تشکیل می‌شود و همچنین کمیته رصد فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی در دستور ستاد انتخابات استان قرار دارد.

از فرمانداران انتظار می‌رود تقویم زمان بندی انتخابات را به عنوان نقشه راه اجرای این رویداد ملی مد نظر قرار دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه