ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

خدمت به مردم نباید منوط به تأمین حداکثری امکانات و اعتبارات باشد

اترک/مصیبی دهکردی: رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در بازدید از دادگستری شهرستان کوهرنگ خدمت به مردم را یکی از اصول مهم تعالیم دینی برشمرد و گفت: توفیق خدمتگزاری باید فراتر از ابعاد مادی برای رفع مطالبات مردم و تقویت نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

احمدرضا بهرامی به همراه جمعی از معاونان خود به حوزه قضایی شهرستان کوهرنگ رفت و از نزدیک روند کار در شعب و محاکم این حوزه را مورد نظارت و بررسی قرار داد.

 وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات پرسنل اداری و قضایی دادگستری کوهرنگ بر ضرورت انجام دقیق وظایف محوله و تسریع در رسیدگی به امور مراجعان تأکید و اظهار داشت: قضات و کارمندان دادگستری باید با سعه صدر و روحیه جهادی مشکلات مردم را رسیدگی و با رعایت قوانین و ضوابط در سریع ترین زمان ممکن نسبت به حل آنها اقدام کنند.

بهرامی برخورداری از نظم و انضباط اداری و برنامه ریزی مدون برای رسیدگی به امور مراجعین را از عوامل مهم ارتقاء سطح عملکرد دستگاه قضایی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به اصول کار حرفه ای در نهاد قضایی ابتدا به مسئولان آن برمی گردد؛ چراکه حضور به موقع در محل کار و نظارت دقیق بر جریان انجام امور، کارکنان را به سمت عملکرد مطلوب هدایت می کند.

رئیس کل دادگستری استان با تأکید بر ضرورت تعامل میان دادگستری با سایر نهاد ها بیان کرد: هرچند دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده ها و حل مشکلات شهروندان استقلال دارد اما این امر هیچگونه منافاتی با ارتباط و همکاری میان بخشی با ارگانهای دیگر ندارد و لذا باید تلاش گردد تا از این تعاملات برای  تسریع در حل مشکلات مردم و پیشرفت و توسعه منطقه استفاده کرد. بهرامی در پایان سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسئولان قضایی دادگستری کوهرنگ نسبت به رسیدگی سریع به پرونده های معوق، نظارت بر کار دفاتر و اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی شد.

در این بازدید سید محمد موسوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز در سخنانی بر حل مشکلات و اختلافات مردم منطقه با بهره گیری از ظرفیت شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان تأکید کرد.

گفتنی است در بازدید رئیس کل و معاونان دادگستری استان از حوزه قضایی شهرستان کوهرنگ از 6 کارمند و قاضی نمونه دادگستری و دادسرا تجلیل شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه