ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیرعامل شرکت گاز البرز:

دست یاری معتمدین در دستیابی به اهداف موجب افتخار این شرکت است

اترک/ فراهانی: مدیرعامل شرکت گاز البرز دردیداربا مجموعه معتمدین استان البرز،ضمن تاکید به مطلب فوق اشاره کرد: ما دربه سرانجام رساندن اهداف تعیین شده برای گازرسانی دراستان البرز شبانه روزی کارخواهیم کرد تا با محدودیت های موجودوپیش بینی نشده مواجه نشویم چراکه باورداریم رساندن گاز به متقاضیان درکمترین زمان ممکن موجب خوشحالی مردن وکسب رضایت سازمانی خواهدشد.

مهندس سیدرضاغفاریان،  همچنین در ادامه گفت :ما از تمامی مسئولین ،معتمدین ،شوراها ، دهیاری ها ، فرمانداری ها،شهرداری هاو هر ارگان مرتبط با گازرسانی خواستاریم با همکاری و هماهنگی هایی که صورت خواهند داد برای رفع مشکلات ما را یاری رسانند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز ضمن بیان عملکرد شرکت گاز استان البرز عنوان کرد: تمام تلاشمان‌ این هست که روستا های باقی مانده در شهرستان طالقان و شهرستان کرج را در کمترین زمان ممکن از نعمت گاز برخوردار نماییم.

 لازم به ذکر است که مجمع معتمدین استان البرز دارای ۹۸۰ نفر عضو می باشد که این اعضا به عنوان سفیران محلات و مناطق در استان البرز در جهت همیاری و همکاری با ارگان ها برای به سرانجام رساندن اهداف شان کمک و یاری می رسانند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه