ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

به مناسبت هفته پارالمپیک برگزار می شود؛

رقابت تیراندازان پارالمپیکی

گروه ورزش/اترک:ماهی را هر زمان از آب بگیریم تازه است،حتی زمان هایی که تصورش نیز سخت است که می شود بلند شد،همت کرد و با هموار کردن محدودیت ها و محرومیت ها با ورزش روح خود را جلا داد حکایت قهرمانی برخی ها را باید مثال زد، ورزشکاران جانباز و معلولی که همتشان ستودنی است،جای تامل دارد نگاه خاص ورزشی آن هایی که تیرشان به هدف می خورد اگر همتشان را دوچندان کنند و معلولیت را پتکی برای ورزش نکردن ندانند.

این روز ها تیرانداز جانباز و معلول استان روز های پر استرسی را می گذرانند و می خواهند برای رقابت های قهرمانی کشور به تمام بی مهری ها شلیک کنند.

دبیر هیئت جانبازان و معلولان خراسان شمالی از حضور دو تیرانداز استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و هفته پارالمپیک در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد.

به گفته ایمنی این مسابقات همین هفته برگزار می شود و تیرانداز آقا روز دوشنبه و تیرانداز خانم پنج شنبه اعزام خواهد شد.

او به حضور حمید رضا لاچین در بخش تفنگ بادی و آسیه کمالی در رشته تپانچه اشاره می کند و می افزاید: تمرینات این ورزشکاران مستمر برگزار شد تا حضور در رقابت های کشوری توام با آمادگی لازم ورزشکاران استان انجام شود.

ایمنی برگزاری همایش و مسابقات در شهرستان های استان را نیز از دیگر برنامه های این هفته هیئت بیان می کند که در شهرستان های فاروج،شیروان و اسفراین برگزار شد.

او به آمادگی تیم فوتبال 7 نفره استان برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور که زمستان برگزار می شود اشاره می کند و می افزاید: والیبال نشسته لیگ دسته یک نیز آبان ماه برگزار می شود و قرعه کشی بازیکنان صورت گرفته است و تیم والیبال نشسته استان اعلام آمادگی کرده است.

به گفته وی طی نامه فدراسیون به مناسبت گرامیداشت این هفته فدراسیون به هیئت های استان ها نامه ای مبنی بر ارسال کلیپ های یک دقیقه ای با عنوان پویش بزرگ ورزش در خانه در رشته های بسکتبال با ویلچر(پرتاب پنالتی)،والیبال نشسته(پنجه و آبشار)،دوومیدانی(اجرای تکنیک)،وزنه برداری،اجرای تکنیک در رده های سنی آزاد در هر دو بخش آقایان و بانوان  و ...  برگزار می شود.

او به اعزام تیرانداز آقا روز دوشنبه و تیرانداز بانوان در روز پنج شنبه همین هفته اشاره می کند.

 

 

بی ادعا جریان زندگیشان را به سمت و سوی ورزش سوق دادند وقتی با حداقل ها کنار آمدند و از شیب تند مشکلات گذشتند،ورزش تنها روزنه نشاط آوری بود که می توانست رویاهایشان را به تحقق برساند،خودشان هم کم نگذاشتند و از پس تمامی مشکلات بر سر راهشان گذشتند.

آینده ورزشی خود را به گونه ای ساختند که ثابت کنند معلولیت محدودیت نمی آورد و همه باید و نباید ها را خلاصه کردند در قهرمانی هایی که دور از دسترس نبود حتی برای آن هایی که نام معلول برای آن ها تداعی بخش محدودیت هاست.

جریان ورزش می تواند روح این ورزشکاران را صیقل دهد و با رقابت آن ها  با ورشکارانی که شرایطی مشابه خودشان دارند می تواند انگیزه آن ها را دوچندان کند.

مسابقات بهانه ای می شود برای محک خود و بالا بردن رنکینگشان تا باری دیگر خود را مهیای رقابت های معتبر تری کنند.

 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه