ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

جهانگیری: فشار حداکثری شکست خورد و اقتصاد کشور همچنان پابرجاست

معاون اول رئیس جمهور گفت: سعی کردیم در تأمین کالاهای اساسی زندگی مردم، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به نوشته تسنیم، اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و افتتاح همزمان طرح‌های اقتصادی و عمرانی، با یادآوری اینکه سال 95 از نظر رشد اقتصادی در کشور سال ویژه‌ای بود و بالاترین رشد اقتصادی را در جهان داشتیم، خاطر نشان کرد: با روی کارآمدن ترامپ و از هم پاشیده شدن برجام، فشارهای سنگینی بر ایران وارد شد.
جهانگیری با بیان اینکه جهموری اسلامی در مقابل گردن کلفت‌های دنیا هیچ وقت موضع ضعف را نشان نداد و نخواهد داد، عنوان کرد: که با پاسخ قاطعانه کشور روبه‌رو شدند.
وی ادامه داد: فشار حداکثری بر ملت ایران از اقدامات دشمنان بود که با اقتصاد مقاومتی و تدابیر مقام معظم رهبری با شکست روبه‌رو شد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه امروز فشار حداکثری با شکست روبه‌رو شده است، اظهار کرد: اقتصاد کشور همچنان پابرجا است و به فعالیت توسعه‌ای خود ادامه می‌دهد.
وی ابراز داشت: دولت کنونی آمریکا باید بدانید که کارهای ترامپ به اعتبار آمریکا در جهان لطمه زده و باعث سرافکندگی دولت آمریکا شد. ترامپ که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانست تحریم‌های دارویی را بر ضد کشور تصویب کرد.
وی با اعلام اینکه راهبرد ما با روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا همچنان حفظ شده است، گفت: راه عاقلانه برگشت آمریکا از وضع تحریم‌ها است که می‌تواند باعث بازگشت ایران به تعهداتش باشد.
جهانگیری با بیان اینکه تعهد کامل به برجام توسط غرب راه حل بازگشت ایران به برجام و احیای آن است، تصریح کرد: تاب آوری ملت ایران در دوران تحریم شایان تقدیر است.
وی گفت: سال 99 سخت‌ترین سال از لحاظ درآمدی بعد از انقلاب بوده است و حتی با دوران جنگ نیز قابل مقایسه نیست. قطعاً سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هدیه‌ای بود که از طرف مقام معظم رهبری در اختیار دولت قرار گرفت.
وی با ادعای اینکه سعی کردیم در تأمین کالاهای اساسی زندگی مردم بهترین عملکرد را داشته باشیم، اعلام کرد: امنیت غذایی مردم و تولید بنزین از جمله اقداماتی بود که خوشبختانه کشور در تولید آن خودکفا شده است. درست است که تحریم‌ها بر معیشت مردم تأثیر گذاشته است اما با همکاری مردم توانستیم این برهه را پشت سر بگذاریم. نگذاشتیم مردم در تأمین کالاهای اساسی و دارو با وجود تحریم‌ها مشکلات را زیاد حس کنند

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه