ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تشکیل 8 پرونده فروش اجباری کالا به همراه روغن در استان

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: فروش اجباری کالا به همراه روغن تخلف است و به همین علت هشت فقره پرونده با عنوان تخلف فروش اجباری روغن به همراه کالای دیگر در استان تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به نقل از ایرنا، علی وفاخواه اظهار داشت: با بروز مشکل در زمینه تأمین روغن خوراکی، برخی از فروشندگان مشتریان را اجبار می‌کنند که به همراه روغن، کالای دیگری خریداری کنند. 
وی گفت: برای کنترل بازار استان، ۱۰ گروه در قالب بازرسی‌های مشترک با دستگاه‌های مرتبط و همکار در بازار حضور دارند و بازرسی و رسیدگی به گزارش و شکایات مردمی در صبح و عصر در حال انجام است.
وفاخواه اظهار داشت: در ۱۰ ماه امسال بیش از ۶۱ هزار بازرسی از بازار و مراکز مختلف استان انجام و در این مدت سه هزار و ۵۲۲ تخلف کشف شده است.
معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در این مدت سه هزار و ۱۴ فقره پرونده تشکیل شده است که ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۶۱ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال است.  وی با اشاره به گشت‌های مشترک از بازار گفت: امسال هزار و ۶۷۵ گشت مشترک انجام و در این زمینه هزار و ۳۷۹ فقره پرونده تشکیل شده است که ارزش ریالی این پرونده‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه تعداد کل شکایت‌ها در سال جاری هزار و ۸۴۷  مورد بوده است گفت: در این مدت شکایت مردمی هزار و ۷۱۴ مورد و شکایت ناظران افتخاری ۱۳۳ مورد ثبت شده است که شکایت از حوزه کالا، بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است. وی تصریح کرد: امسال ۵۸۷ مورد شکایت حوزه خدمات، هزار و ۲۶۰ مورد شکایت از حوزه کالا گزارش شده است. 
معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون ۴۸۳ مورد شکایت در دست بررسی است و در این مدت ۳۷۸ نفر متخلف شناسایی شده است. 

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه