ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تحویل برقراری امنیت منطقه آلبلاغ به شرکت حفاظتی

اترک: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: برقراری امنیت منطقه معدنی آلبلاغ شهرستان اسفراین پس از انجام پاکسازی از حضور سودجویان و برداشت کنندگان غیر مجاز سنگ‌های معدنی، به شرکت حفاظتی و مراقبتی تحویل شد.

به گزارش اترک، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: مدت‌ها قبل با توجه به کاوشی که در منطقه آلبلاغ واقع در منطقه حفاظت شده ساریگل انجام شده بود، متاسفانه انجام برداشت‌های غیر مجاز از سنگ‌های معدنی این منطقه توسط سودجویان آغاز شد و جریان گرفت.
سردار مظاهری گفت: نیروی انتظامی شهرستان اسفراین چندین بار این منطقه را از حضور این برداشت کنندگان غیر مجاز پاکسازی و تعداد زیادی از آنان را نیز دستگیر کرد.
وی افزود: مقدار زیادی از سنگ‌های معدنی برداشت شده از این منطقه را نیز ضبط و به مراجع قانونی تحویل داد.
وی در ادامه به زخمی شدن هفت نفر از برداشت کنندگان و سودجویان در این منطقه که اخیراً با سلاح سرد و گرم درگیر شده بودند نیز اشاره و اعلام کرد: پنج نفر از این مجروحان با سلاح شکاری ساچمه زنی مجروح و دو نفر بر اثر پرتاب سنگ و آلات دیگر مجروح شدند که آنان به بیمارستان انتقال یافتند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: حال عمومی مجروحان البته به جز یک نفر از آنها خوب است.
وی عنوان کرد: پس از این اتفاق، جلسه شورای تأمین شهرستان اسفراین همچنین پس از آن جلسه شورای تأمین استان تشکیل شدند که در نهایت تصمیم بر این شد، نیروی انتظامی استان با قدرت به منطقه آلبلاغ ورود و این منطقه را از حضور برداشت کنندگان غیرمجاز و سودجویان پاکسازی کند.
وی گفت: 270 نفر نیرو شامل نیروهای یگان ویژه و یگان انتظامی و امدادی استان به منطقه اعزام و با رأفت اسلامی، البته با اقتدار و بدون برخورد، منطقه را از حضور برداشت کنندگان پاکسازی کردند. سردار مظاهری افزود: به علت سردی هوا و صعب العبور بودن منطقه این اقدام 11 ساعت به طول انجامید و پس از آن منطقه در اختیار شرکت حفاظتی و مراقبتی قرار گرفت.
وی توصیه کرد: همه تابع قانون و مقرارت باشند و از ورود به این منطقه پرهیز کنند. فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در هماهنگی با قوه قضاییه استان با افرادی که این هشدار جدی نگیرند با اقتدار برخورد قانونی را انجام خواهد داد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه