ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

حال دریافت کنندگان واکسن روسی چطور است؟

اترک: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: حال تمام افرادی که در بیمارستان‌های اسفراین، بجنورد و شیروان واکسن کرونا روسی را تزریق کردند خوب و مساعد است.

به گزارش اترک، افشین دلشاد اظهار کرد: پس از واکسیناسیونی که در چند روز گذشته در بیمارستان‌های اسفراین، بجنورد و شیروان انجام شد، حال تمام افرادی که واکسن کرونا روسی را تزریق کردند، خوب و مساعد است.
وی افزود: برخی از این افرادی، علائم خفیف همچون سرماخوردگی و تب کوتاه‌مدتی را شاهد بودند که با استفاده از مسکن رفع شده است. 
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه امکان واکسیناسیون برای تمام مردم به‌صورت هم‌زمان وجود ندارد، مانند سایر کشورها بر اساس اولویت‌های سازمان بهداشت جهانی، گروه‌های پرخطر در اولویت تزریق هستند.
وی اضافه کرد: برنامه واکسیناسیون سراسری کرونا در کشور، به‌صورت اولویت‌بندی گروه‌های پرخطر تا تابستان سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد.
دلشاد با اشاره به این‌که واکسیناسیون کاملاً رایگان است تصریح کرد: برنامه واکسیناسیون برای تمام مردم ایران در نظر گرفته‌شده اما اجباری در تزریق وجود ندارد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه