ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

7 زخمی در تیراندازی معدنکاران سنگ معدن آلبلاغ

در جریان تیراندازی بین معدنکاران غیر مجاز سنگ معدن آلبلاغ در اسفراین، ۷ نفر زخمی شدند.

به گزارش اترک؛ ظاهراً روز گذشته ۴ نفر از معدنکاران غیر مجاز با سلاح شکاری به یکدیگر تیراندازی کرده و با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند که 7 مصدوم برجای گذاشت.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین در این خصوص به اترک گفت: ساعت ۱۵: ۱۵ عصر دیروز گزارش زخمی شدن ۷ نفر از معدنکاران سنگ معدن آلبلاغ در منطقه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر مخابره شد که بلافاصله با ارزیابی دقیق حادثه، بالگرد جمعیت هلال احمر و همچنین تیم‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.
ابراهیم سارمی افزود: بالگرد جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی بعد از ۱۵ دقیقه پرواز به دلیل وزش باد شدید از ادامه مأموریت خارج شد و نتوانست به پرواز ادامه دهد.
وی خاطرنشان کرد: ۲ تیم عملیاتی کوهستان و واکنش سریع از امدادگران جمعیت هلال احمر اسفراین و ۲ تیم پشتیبان از مرکز استان پس از حضور در صحنه حادثه اقدام به بررسی شرایط مصدومان کردند.
وی تصریح کرد: بر اساس گزارش اولین تیم رسیده به منطقه، ۴ نفر از این افراد با سلاح شکاری به یکدیگر تیراندازی کردند که به علت اصابت گلوله به نقاط مختلف بدنشان، سبب جراحت شده بود.
سارمی افزود: بر همین اساس، ظاهراً ۳ نفر دیگر نیز با سلاح سرد (چوب و چماق) به یکدیگر حمله کردند که آسیب‌های جدی را به وجود آورده بود.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین گفت: به دلیل خونریزی افراد حادثه دیده، عملیات نجات و تثبیت وضعیت جسمی در منطقه انجام و مصدومان برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل درمان شدند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه